måndag 6 april 2009

min dag idag:)


heej igen!:D vad har jag gjort sen jag la ut det sissta inlägget då?
jo jag har typ fixat bdb:N sen så har jga typ tittat tv och lekt med kevin:) sen var jag och caroline ute och gick med kevin så han somnade. och under den tiden så träffade vi en jätte konstig tan som stode och bablade om sin gård elr tomt:P sen när vi kom in så åt vi typ och´sen gjorde vi inte så mkt tittade på tv sen halv 5 drog vi in till stan och åkte och handlade lite här och där och då såg jag en as snygg kille på någon kläd butik:) han var as het:) hihi sen när vi kom hem la jag in lite bildr på datan och sen typ åt vi och nu sitter jag här haha ska väll sitta här ett tag till och sen ska jag gå ut til dom andar och vara social sen ska jag titta på andar avenyn på datan;) hihi för dom andara ska titta på csi samtidigt:) hihi mennu ska jag kolla på 183 dagar hihi hej då:) puss

Inga kommentarer: