söndag 3 maj 2009

Heej

heej, idag så åkte jag hem från stockholm och maggan. när jag kom hem vi tre,så typ satte jag på E.M.D.s gd och lyssnade på den:) sen så tittade jag lite på tv men va inte så mkt bar:) sen kom Charolin och hämtade mig för jag ska bo hos henne den hära veckan för jag ska paroa på NORDPOST och för er som inte vet vad det är, så är det typ en affr som säljer typ allt som har med lantmännen att göra.
ja, iallafall så kom hin vid halv 6 typ sen åkte vi hem till henne och när jag kom så stod martin(min syssters man) och grillade sen så när jag kom innanför durren så stod majlis(martins mamma) och höll i kevin(carolins och martins son) sen gick jag ner med min väska till itt rum i källren.
vid sju så åt vi och sen har jag typ bara chillat. pratat med amanda i telefonen. sen suttit vid datan. jag kommer någ att lägga ut ett inlägg varje dag den här veckan för jag ska ju som sakt vara hos min sysster. kommer kanske ut några roliga bilder oxå.

i fredags var jag på min brors teater och den heter BARBARELLAS. det var hur kul som hälst det är kilar som gör parodi på kvinliga artister och ibland är det några på hittade karaktärer men det kan oxå var kvinnliga kändisar. det är hur kul som hälst. dom gjorde parodi på carolina af ugglas men SNÄLLA,SNÄLL haha den var det fågeldansen och det var marlena erman och det var marolio. och annat det är hur kul som hälst det var på odenteaten. nej nu ska jag gå och lägga mig tror jag puss

Inga kommentarer: