torsdag 7 maj 2009

idag kom er nya vidio! och den är så jävla bra .
idag har jag inte gjotr mkt på praoen. först så var jag nere på lagret med martin och typ inte gjorde något. sen så efter frukosten vid halv 10 så fick jag fackturera(för er som inte vet vad det betyder kan kolla i ettt annant blogginlägg). sen så var det lunch och efter det arkiverade jag lite. det var hur tråkigt som hälst. så jga gick ner till martin på lagret igen och då gjorde jag inte så mkt var lite social med han i mellan åt. och sen var jag ner med han en sväng i butiken oh där var vi en timme sen så gick vi tillbacka till lagre och sen så var klockan helt plötsligt halv 4 och jag åkte hem. när jag kom hem så gjorde jga inte så mkt jag tittade på tv lite gran och sen lekte jag med kevin. swen så tå vi nyss.



och nu är jag här:)

"så jävla snygg bild på han!"

när sak jag se på E.M.D. då? jo den

30/05-09 i avesta med babben
13/06-09 i uppsala med amanda
26/06-09 i enköping med amanda
12/07-09 i eskelstuna med amanda
30/8-09 i sala med amanda
det är dom gånger som jag vet nu sen ska jag väll på någon kryssning med dom kanske.


jag har gillat e.m.d. sen dom började. fast jag älskade erik innan. han har jga gillat sen 2006 när han var med i idol.:)

Inga kommentarer: